Ezgili 3,5 aylığız sabah uykumuz neredeyse yok denecek kadar az. Gecede çok değişken. Bazen 4 bazen 5 saat. Bizim gibi olanlar var mı? Nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? Çok yorulmuş durumdayız 🙈
Ebrualtin Ezgili bizde tam üç buçuk aylığız aynı durumdayız emerken ne uyuyorsa o bıraktığım an uyanıyor gündüzleri gecesi iyiydi üç gündür o da bozuldu atak haftaları galiba ondan
Meltemasya Neden uyumuyor bi derdi vardır en Fazla 2 saat uyanık kalabilir benim de 3,5 aylık kızım 🥰
Ezgili Ipegim inşallah bol uykulu günleride görürüm canım 🥰 sizde ne zaman düzene girmişti uyku durumu? 😊
Ipegim Ezgili 6. Aya girecektik sanırım bir gün 11 de emerken uyudu hep öyle gerçi sonra koydum yerine uyanmadı yarın da deneyeyim dedim direndi bi rutin haline getirmeye çalıştım anakucağına koyup salladım yeri geldi 1 saat salladım ama uyuttum daha önceden olur muydu bilmiyorum tek bildiğim her taktik genel kurallar her bebeğe uymaz denemek lazım anakucağınız varsa her gün aynı saatlerde bi deneyin bakalım belki işe yarar