NisaMomyy Banada ısrarla bu aşı birşey yapmaz dediler , 2 gün huysuzda, ağlıyordu çok zor geçti vakit
hemşireyi aradım , aşı yapmaz dedi, azıcık pişik vardı o diye düşündüm ama bence aşıdandı
Emin olsaydım Azıcık calpol verirdim o kadar huysuz olduğuna göre ağrı yapmış demekki
geçmiş olsun