Mlkdrn Mrb anneler ; bebegim 4 aylık eşim yanlışlıkla 9. Aydan itibaren kullanılan mama almış. Onu kullansam sıkıntı olur mu?
Deletedmom23113 Mlkdrn kullanmayın tabi ki bebek sütü almanız lazım yani anne sütüne yakın , o aylarda ki mamalar devam sütü oluyor sindiremez , Allah korusun zorlanır sonra .
Deletedmom273 Mlkdrn sakın kullanma canım bır Kadın bebegıne ayından büyük mama kullanmış çocuğun karnı gaz dolmuş bebegı vefat etmiş çok korkmuştum ilk duyduğumda herseyı ayına yaşına göre yapmak lazım
Deletedmom273 Mlkdrn bizim bakıcı anlattı onun oğlu maalesef :( gaz nedır bılmezdık eskıden esımde eczanede övmüşler bu mama ıyı dıye bızde bılmedek verdıydık dedı karnı şişmiş çocuğun onlarda anlamamış
Deletedmom273 Mlkdrn bende çok etkılendım bebegın gazı geldıkce cıkartıom gıttım gaz damlası flnda aldım mamada dıkkat etmek gerekiyor ayına göre vermek gerekıyor sındıremıyorlar yoksa