Yagizalpp ben 5.5 ay emzirdim baya da sutum vardi herkes giptayla bakiyordu ha bunlari ovunmek icin soylemiyorum sonra noldu iki uc gun esimle cok agir tartismalar yasadik aglamalar sinir krizleri falan derken benim o tek memeden cikan 120 cc sutum buhar oldu uctu. 6.aya kadar yani bi 15 gun falan emzirmeye devam ettim mama kullanmadan. Kendime de dikkat ettim su cok ictim helva falan yedim ama zaten asiri istahli kizim araya tadimlarinda girmesiyle beraber doymaz oldu. Kilo da almayinca mamaya basladik. Suan gunde 4 defa devam sutu aliyor hem de emiyor. Ha sutunuz var mi derseniz bence yok. Ama kizim oyle sakinlemeye ve uyumaya alistigi icin gunde 4-5 defa emiyor.