Ruzgarsmomm Kızlar oğlum 10 gün sonra 6 aylık olacak. Bugün ek gıda için alışveriş yaptım. Meyve süzgeçlerinden aldım. Silikon olanlarmı daha iyi file olanlarmı?
elizinannesi-19 Ruzgarsmomm ben silikon olandan aldım. Emzik gibi aynı ama silikon. Çokta güzel memnunum. Kızım kolaylıkla tutuyo yiyo içiyo 😂
habibe_kzlkaya Ruzgarsmomm ben silikon olandan aldım wee markası kasıklarida güzel canım tavsiye ederim 👌🏼
Deletedmom388 Ruzgarsmomm Silikon bence.Temizlenmesi daha kolay diye düşünüyorum,silikon kullanıyorum kızıma
Ruzgarsmomm Deletedmom388 birde bi sorum daha olacak. 6aydan sonra ıhlamur yada su vs. Verirken biberon mu kullanıyorsunuz. Yoksa alıştırma bardağı olanlardan mı?
Deletedmom388 Ruzgarsmomm İlk zamanlar biberonla verdim ama sonradan alıştırma bardağı aldım daha güzel içiyor onunla kızım👍🏻Wee kullanıyorum ben🌸
Ruzgarsmomm Tubiiiiiik bende aventin alıştırma bardağını aldım. Tüm içecekleri alıştırma bardagıylamı veriyorsunuz?
Tubiiiiiik Ruzgarsmomm bazen küçük biberonuyla veriyorum bazen alıştırma bardağıyla su da vermek istersem ikisini de kullanıyoruz aynı anda
zeynan Ruzgarsmomm Ben de zamanında silikon olanlardan almıştım. Bebedor markaydı sanırım. Memnun kaldım. 👍🏻
Tubiiiiiik Siblkrdg içine üzümü soyup çekirdeğini çıkarıp koyuyorum muzu direk koyuyorum kayısıyı kabuğunu soyup koyuyorum zaten yumuşak olunca meyveler kendi kendine yiyebiliyor süzgeçle