SeyfettinNurcanEbrar Kızlar doğum öncesinde rahim ağzında yaram vardı ilişkiye girerken acı veriyordu sonra aman geçer dedim geçmedi.. Hamile kaldım ve önemsemedim şimdi kızım 9.5 aylık oldu hala yara var ve acı veriyor sizdede olan var mi nasıl geçer ne yapmalı 😱😱😱😱😢😢😢
Tugraninannesi SeyfettinNurcanEbrar doktora gitmen daha mantıklı burdakilerin sana önereceğim şeyler ne derece faydalı olabilir ki doktorun yarayı görmesi lazım