Kızlar eşimin halası pazar günü taşınacaktı. Nakliye firması gelip eşyaları görünce ben bu kadar eşyayı taşıyamam demiş basmış gitmiş. Eşimi aradı ağlaya ağlaya oğlum ne olur gel böyle böyle oldu dedi. Eşimde gitti tabiki. Halanın çocuğu yok. Enişte kronik hasta hep hastanede yatıyor. Hani Allah korusun vefat etse hiçbirimiz şaşırmayız o kadar hasta. Yani bir şey yapamaz. Halamız diğer halamızın üç oğlunu da çağırıyor. Eşim ve diğer halanın oğulları araç bulup taşıyorlar eşyaları. Diğer eve de götürüp yerleştiriyorlar. Oh dedik ne iyi oldu halaya yardım ettik sevaptır dedik.
Bugün halamız eşimin mağazaya gelmiş. Konuşurlarken diyor ki, halan korona olmuş. Evini taşıyan halamız diğer halayla sürekli görüşüyor. E çocukları da gelmiş o gün birlikte yapmışlar her şeyi. Çocuklara, evi taşıyan halaya falan test yapılmış negatif çıkmış. Ya deli olacağım böyle bir şey varsa niye eşimi çağırdınız siz. İyilik yapalım derken hastalık kaptıysak? Ben aylardır evden çıkmıyorum bir Allah kulunu görmüyorum neye yaradı? Kafayı yiyeceğim ne yapacağımı şaşırdım. Annemlerle altlı üstlü oturuyoruz babam kronik hasta. Büyük annem 90 yaşında ve benim bebeğim var. Bu nasıl bir düşüncesizlik sinirden öleceğim şuan. Belirti göstermeden test yapılmıyor dimi?