minnakbaby işte henüz tam oturtamadik dediğim gibi ama aşağı yukarı bir planla ilerlemeye çalışıyoruz. İki uykuya geçişte akşam uykusunu geriye çekmek faydalı oldu 8 buçuk gibi uyuyordu şimdi en geç 6da yatağa koyuyorum ancak 7 gibi uyuyor.
6 bucuk 7kalkiyor
8 buçuk gibi kahvaltı
9 10 gibi uyuyor
11 kalkiyor
12 - 1 öğle yemeği
2-3 uyuyor
5 akşam yemeği
6da yatağa geçip 7 gibi uyutmaya çalışıyorum.
Ama geceleri çok uyanıyor mail olacak bilmiyorum.
Kurulu saat değil ama bebekler düzeni ve öngörülebilirligi ariyorlar. Rutinden fazla sapınca kafaları karışıyor. Tabi ki yarım saat bir saat çok önemli değil ama en azından geceleri bu kadar çok uyanmasına bir çözüm bulabilmek adına yazdim buraya. Normalde ben kendim de çok düzenli bi insan değilimdir.
Ipegim
DogaLina elimden geleni yapıyorum uyumasi gereken saati çok geçmesin diye mecbur sallıyorum bazen. Bakalım…