Merhabalar, 15 günlük bir kızım var. Sezeryanla dogum yaptım. Gögüslerim büyük ve gögüs ucum yok o yüzden emziremiyorum
kızım gögüs ucum olmadıgı için emerken bulamıyor ve aç oldugu için sinirleniyor ve aglıyor. Makina ile sagıp veriyorum.
ama gögsümde emzirmek için ne yapmam lazım gögüs ucunu çıkarmak için bildiğiniz bir yöntem var mı ?