Merhaba güzel anneler… kızım 6 aylık oldu ve artık işe başlayacağım. Emziriyorum fakat işte olduğumda sağdığım sütün verilmesi ve emzirdiğimde meme reddi oluşmaması için sizce hangi marka biberonu almalıyım ve alıştırma bardağı için siz neler kullanıyorsunuz? Fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim🙏🏻😍