Arkadaşlar merhaba iş yerinde aynı masayı, bilgisayarı kullandığım öğle yemeklerini bir arada (mecburen) yediğim iş arkadaşım covid testi pozitif çıktı. Biz yani diğer iş arkadaşları 3 gündür farklı farklı kişilerde ishal, halsizlik, boğazda gıcık durumlarımız var. Bugün röntgen çekildi bizlere de temiz çıktı. Sürüntü örneği alındı tabi hala test sonucu çıkmadı. Doktor kendinzii izole edin testlere güvenmeyin ve belirti olursa sağlık kuruluşlarınıza haber verin dedi. Ama kuruma işe gideceğiz bu sırada böyle de saçma bir durum var. Merak ettiğim testi pozitif çıkanlar ne gibi semptomlar gösterdiniz. Nelere dikkat edeceğiz.