Ysmn99 iyi kilo aldı 5 ayda doktora gittiğimizde doktor mama yaramış dedi kilo alımı iyi. Biz 4 aylıkklen bir kutu 1 buçuk hafta falan sürüyordu heralde. 800 gramlık kutular hep, sonra 5 ayda bir hafta falan gidiyordu galiba bi kutu, şu anda 6 aylık 2 numara aldık Salı günü ilk defa, Salı açtık mamayı şu an yarıdan AZ kaldı söylerim size tam hangi gün biter. Kutular 1 ve 2 114,90 TL ama biz çoğunlukta internetten alıyoruz 3 lü daha karlı oluyo bebekmamacım sitesinden en son sipariş vermiştim en ucuz orası vardı