eymenduhanin_annesi Arkadaşlar bebeğim 4 ay 8 günlük yalancı kabızlık sorunu yaşıyoruz biliyorum 10 güne kadar normal kaka yapmaması doktorlara göre ama çocuğa gaz yapıyor ve geceleri yatamıyor bebeğim. Zeytinyağı ve kimyon içirmeme rağmen sıkıntı devam ediyor. Ayrıca tribudat ve biogaiga kullanıyorum. Cozum icin Önerisi olan var mı bu konuda