Ya kızlar bebeğim 4 aylık. Kucağımda yüzü öne doğru tuttuğumda kafayı sürekli eğik tutuyor, Aşağı doğru yani. Yaslıyorum kaldırıp yine aynısını yapıyor. Yüzü bana dönük şekilde de durmak istemiyor kucağımda. Annem bu çocuğun boynu eğri, ondan böyle duruyor, böyle kalır diyor. Canım sıkılıyor, neden böyle?