Kızım 9 aylık oldu bu zamana kadar hiç emzik tutmadı sevmedi az önce fark ettim emzik verdiğimde oyun oynar gibi emiyordu. Benim sorum şu gece 2-3 kere uyanan bir çocuk gece emzikle uyusa olur mu? Ya da bu zamana kadar alışmamış zaten hiç vermesem daha mı iyi? Emzikle uyusa gece uyanır mı? Fikirlerinizi merak ediyorum.