Kızım 9 aylık ve yürümeye aşırı hevesli bir çocuk ki erken yürüyeceğini düşünüyorum 8 aylıkken emeklemeye başladı. Şimdi sizden tavsiye isteğim şu uzmanlar çıplak ayakla alıştırın diyor fakat çevremdekiler “ayakkabıyla alıştır dışarda nede olsa ayakkabıyla dolaşacak” diyorlar. Sizin fikriniz nedir?