Eliferbil Bebeğim tam 3buçuk aylık ve maalesef doğdu doğalı yeteriz sütümden dolayı mama ile besleniyor. Mama ile beslenen bebekler 4. Ayda ek Gıdaya geçebilirmiş bende şimdi geceleri tok tutsun diye arı mama vermek istiyorum varmı deneyeniniz önerenseniz
Purple13 Eliferbil ben mamayı reddenen yada mama alıp kilo alamayan bebekler için doktorun kararıyla diye biliyorum🤷♀️ Doktorunuza danışın
TugceAna Eliferbil ben meyve püresi muhallebi veriyordum azar azar 4.5 aylıktı ama arı mama kullanmafım 🤔
Gamzosgamzos Canım yine senin tercihin ben belki bilmiyorsundur diye söylemek istiyorum arı mamanın içinde çok şeker vr hipp şeker ilavesiz ama kesinlikle doktora danış doktorunuz yoksa sağlık ocağı hemşirenizde yardımcı olacaktır