Betulsarda Kizlar suanda kullandiginiz ve memnun oldugunuz telsiz var mi? Yanimda yatiyor ama gunduz mutfaga geldigimde falan duyabileyim istiyorum da. Memnun oldugunuz kullandiginiz nedir uygun fiyatli
Baharellezi Betulsarda https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwji8L24wdDcAhWX6ZoKHVomBTUYABAkGgJsbQ&ohost=www.google.com.tr&cid=CAASEuRo6od2odnS0A5vUxphD_cmkg&sig=AOD64_3_M6sNUh4xr6nMr-KptKyfxpnAFQ&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwjxjbm4wdDcAhXENJoKHWP0B_AQwg8IRg&adurl=
Edanisman Ben philips avent aldım cok memnunum. Bundan önce loobex aldim ama düşük frekans sesi iletmiyor. Kizim prematüre ve cok sesi çıkmıyor o yuzden philipsi tercih ettim ebeveyn unitesi pillede çalışıyor.
Baharellezi Loobex kullanıyorum ben çok memnunum iki katlı ev üst katta bebeğim uyutup akşamları bahçede oturuyorum 270 tl almıştım hepsi buradadan
aliannesi motorola almıştım ben de ebebekten 170 liraya. daha uygunları da vardı. bebeğin yanındaki prize takılıyor diğeri elde taşınıyor pilli. şimdilik memnunum