Bebek1234 Kızlar merhaba yeğenime hediye olarak mama sandalyesi almak istiyorum ikea antilop iyi diyorlar Ve BİM’e a 101 e gelen mama sandalyesi iyi diyorlar uygun diye iyi değilmidir diye düşünüyorum fikir alayım hangisi iyidir kullanıpta memnun kalan
Dorukum Bebek1234 pilsan aldım ben çok memnunum tavsiye ederim burdaki yorumlara bakarak almıştım iyiki almışım dedim
Fasulyeninannesi Bebek1234 bime gelenden ebebekten almıştım ama cok hafıf bebek sallıyor devrilecek dıye korkuyoruz alırken ayakları daha acık duranlardan alın bebek sallıyamasın
Mervilii Bebek1234 Bana hediye geldi 1 kere kullandim bimdekileri berbat simdi yenisini almayı düşünüyorum gereksiz para
nxy2008 Babycare dori kullanıyorum bebeğim durduğu yerde sallanmayı filan sever. Hızla salladıpı halde hiç devrilcek gibi durmuyor ve çok sağlam 10 çocuk daha büyütür. Ama fiyatı dediğiniz sandalyelere göre biraz fazla
gezentianne Bebek1234 İkea antilop cok pratik ve kullanışlı. Ayakları da cıkarılıp her yere götürülebiliyor