5253 Kızlar doğumda iki bacağımınüst tarafına ağrı kesici iğne vurdu ebe hani dikiş olurken rahat olsun vs. Doğum sonrası bir bacağımın uyuşukluğu geçti diğerinde hafif kaldı his kaybı dokununca karıncalanma gibi
Duru_m 5253 normal Doğum yaptım ama böyle birşey ilk defa duydum kesi dahi olmadı bende yırtılma da olmadı
Deni 5253 canım benimde normal doğum yalnızca kesi olmadan önce o bölgeye iğne yaptılar o kadar ilk defa duydum bende
Ocakhaziran 5253 o bölgede olmaması lazım canım yaptığı bölge doğru gibi anlattığın kadarıyla zamanla geçer diye düşünüyorm
elfync 5253 B12 eksikliği deyip ilaç verdiler ama hiç faydası olmadı bidaha da gidemedim çok sinir bozucu Bi durum sürekli karıncalanma hissizlik benim ayagımn üzerinde var
5253 elfync çok kastım bacağımı o an ondan mı oldu acaba diye düşünüyorum ama 🙄 diğerinde niye yok o zaman, geçmiş olsun canım sana da inşallah düzelir 🙇♀️
elfync İnşallah bana da yaptılar o iğneyi ama ben ona bağlamadım hiç muhtemelen vücudumuzun kendisiyle alakalı Bi durum
Eloska 5253 benim de normal dogum oldu yırtılma oldu dikmeden önce orada uyuşturucu igne yaptılar ama sizin dediginiz gibi bacagima birsey yapilmadi. His kaybi vs birsey de olmadı cabuk gecti etkisi de
5253 Betbetbet ah 2 yıl olmuş ne de çabuk geçti yıllar 😪 canım doktora gitmedim zamanla geçiyor o telaşe etme uzun sürüyor geçmesi 4 ay sonra flan normale döndü diye hatırlıyorum ama geçiyor 💐