Merhaba kızlar saglık ocagında bebegımın topuk kanını verdık, bır degerı yuksek cıktı dediler ve tekrar topuk kanı aldırdık. Bu durumu yasayan varmı korkulacak bırsey yok dıyorlar forumlarda fılan okudum, saglık ocagında kanın bır muddet bekletılmesınden kaynaklı yada bebegı emzirmeden kan aldırıldıgımdam dolayı fılan degerın yuksek cıkabılecegı yazıyor. Tereddut edıyoruz dogal olarak neden 2.kere aldılar dıye yasayan varmı boyle bır durum