260702songul Hanimlar 2 eylül de dogrdu bebegim daha dün vurunduk asiyi gec mi vurdular anlamadım siz ne zman yaptirdiniz 9 aylik kizamik asisini
Nisa_derin12 Biz 5 Eylül doğumluyuz 25 gün önce ebe aradı çağırdı hemen yapmam lazım dedi gittim yaptı bilemedim ki sizin geç ol uş sanki ama onlar. Sağlıkçı bildikleri vardır geç olsa yapmadılar galiba