aramsamsam Ala Kullanmaya çalışsanızda yastıkta yatan bebek olduğunu düşünmüyorum 😅 durmuyorlar yani. Oğlum 14 aylık yatağında küçük ince bir yastık var ama başı için kullanmıyor yanına alıp bi bacağını onun üstüne atarak uyuyor🤷🏻♀️
Erenmm Ala bende yastık kullanmıyorum oğlum için ben bile bu yaşıma geldim yastıksız yatarım herkes alıştı misafirliğe gitsem yastık vermiyolar 😁
Duru_m Ruyamm omurilik gelişimi için yastık kullanmanız uygun değil reflü yatağı denediniz mi eğimli yatıyor Bebek hem kusmaya bağlı boğulmayı önlüyor
Ruyamm Duru_m omuriliğini zedeleyeceğini sanmıyorum çok ince yatak sert oldugu için yastık yumuşak ve ince
Duru_m Ruyamm dümdüz yatmalı araştırın isterseniz annesi olarak böyle uygun görüyorsanız Diyecek söz yok elbet