yenidoganhemsiresi Elif2304 sütünüzde tazyik var mı ilk emdiğinde ağzına gelen sütü kontrol edemiyor olabilir mi. Benim kızım dudak bağı kesildikten sonra sadece süt çok hızlı akıyorsq ağzına o zaman ses yapıyor artık. Baş edemiyor tazyikle
Elif2304 yenidoganhemsiresi evet kahverengi kısmı tutuyor vakumluyor tazyik kısmını ben de düşündüm ama göğsüm yumuşak olsa da her ilk vermemde o ses çıkıyor yine de tazyikden midir acaba
yenidoganhemsiresi Elif2304 yumuşakken olmaz aslında. Ama muhtemelen yanlış kavradığı için çıkıyor ses. Doğru kavramayı öğrenmesi lazım :(
Elif2304 yenidoganhemsiresi inşallah öğrenir ya herkes büyüdükçe düzelir diyor kendisine gaz yapmasa sorun yok ama böyle çok gazı oluyor 😞
Ay-ay Ne güzel bir post açmışsınız kavrama gerçekten önemli ben de kızımın bazen iyi kavramadığını düşünüyorum ama göğüs ucumda hiç yara falan olmadı artık emdiği kadar diyorum 🤷♀️