Ahsen_annesi07 Bu mamadan kullanan varsa elimde 1 kaç kutu kullanılmadık mama var raporlu olduğu için bebeğim mama içmeyi tadından dolayı bıraktı ek gıdaya geçtiğimiz icin üstüne olmadık bu arada emziriyorum isteyen varsa verebilirim