Esahra cok sagol canım icimi rahatlattin,bircok kisi yok bi yasini buluyo diyince cok stres yapmistim, yani cunku banada dortuncu ayina kadar tamamen gider dendi,aynen hicbiryere gidemiyo insan, ki gitse bile sürekli agladigi icin insan rahat olamiyor malesef.Insallah o gunleride gormeyi nasip eder bana Rabbim🤲🏻