ktnzehra49 Haceroz kilosu gerçekten az 40 haftalık doğum yapmışsınız ve 2 aylık bebeğiniz sğlıklı olsunlar kilo çok önemli değil ama bana çok az geldi kilosu
ktnzehra49 Haceroz 2200 çok az 4200 ise normal bence bilmiyorum benim kızım 2 ay4 günlük bu gün aşı için götürdüm 5300 kiloydu doktoru çok iyi dedi
Akdeniz7 Haceroz kilosu normal anne sütüyle besleniyorsa iyi gayet canınızı sıkmayın önemli olan kilo değil sağlığı yerinde olsun yeterli kiloyu kafanıza takmamanızı öneririm mama ile 500 gram alcağına anne sütü ile 100 gram almasını tavsiye ederim
Durusumm Haceroz dogumdan sonra cok kaybetmistr sutunz de yetmemis olabilir doktorunuza danisin o dogrusunu soyler mamaya baslatr gerekliyse
Deletedmom414 2 ay 14 günlük 5900 ama anne sütü ve mama alıyor. Sürekli sütümü de sağıp veriyorum. Mamada içiyor
PonciKom Akdeniz7 dediğiniz gibi olmuyor canm 100 gr alıyorda o bebek anne sütüyle doymuyordur malesef .. anne sütü alsında açlıktan aglasın mantıgı yanlıs 100 gr alırsa o bebek açtır
ktnzehra49 Haceroz mamada veriyomusunuz yoksa sade anne sütümü benim kızım mama yemedi naptıysam kaşıkla verdim yine yemiyo kusuyo verdiğim gibi mamada vermek istiyorum ama nasıl vericem bilmiyorum