Merhaba arkadaşlar 6 aylık kızım 6 hafta bandaj tedavisi kullandık kalca cıkıgı için dün ktü üniversite hastanesine gittik röntgen cekti ler kalca cıkıgı yok sadece gelişim geriligi var dediler ve demir ayakkabı 400 tl aldık eee burdaki dr kalca cıkıgı demişti alcı ameliyat demişti kafam karıstı