Egeninannesiii gripten dolayı iştahı yoktur bir de burnu tıkalı olduğu için istemiyordur. Öncelikle rahat nefes almasını sağlayın. Serum fizyolojik uygulayın olmazsa burun açıcı damlalar var. Ben xlear diye bir damla kullanıyorum ilk günden beri. Birkaç dakika içinde rahatlatıyo hemen. Sonrasında çok fazla ısrarcı olmadan yavaş yavaş vermeyi deneyin. Ayağa kalkın dans ederken vermeye çalışın. Konuşun dikkatini size versin o sırada biberonu vermeye çalışın. Aklıma gelen bunlar canım