Kızlar selam prima külot bez kullananlar taşırma problemi yaşıyormusunuz 17 aylığız 6. Ayından beri kullanıyoruz ama son 1 Aydır kakasını çok acayip taşırıyor acaba bedeni mi küçük geliyor dedim 5 numaraya geçtim yine aynı sorun oldu sizde de oluyormu böyle bişey ne yapacağımı şaştım resmen bezden dışına çıkıyor kakası kıyafetleri mahvoluyor