Hanımlar merhabalar oğlum 6 ay 20 günlük, idrar yolları enfeksiyonu olmuş. Dirençli bir mikrop var dedi doktorumuz, Bactrım şurup yazıldı 10 gün kullanıp 2 gün ara vereceğiz daha sonra tekrar idrar kültürü vereceğiz. Aranızda daha önce enfeksiyon geçiren ya da ilacı kullanan var mı acaba? Yardımcı olursanız çok sevinirim. 🙏🏻