Rukiye66 Kan verdim folik asitim düşük çıktı sağlık ocağındaki doktor folbiol yazdı 3 günde bi tablet iç dedi emziriyorum bi zararı olmaz dimi bebeğime
Hazal Rukiye66 hamileyken folbiol kullanıyordum emzirme dönemimin ilk 3 ayında da kullandım ki aile hekimizin oyle dediyse guvenmeme gibi bir durum yok bizler daha iyi bilemeyiz 🤷♀️
Rukiye66 Hazal zor bir emzirme süreci içindeyim hep memelerim mastit oluyo cerrahi müdahaleyle boşaltıldı biri diğeri şişti üçüncü kez olarakta dün başladı yine ve korkuyorum bu ilaç ta etkilemesin diye çok yoruldum artık😥