Kızlar selam , sağ göğsümün yan tarafı ağrıyor özellikle bastırınca , yemyeşil damarlarım çıkmış ,kolumu oynatınca daha çok ağrıyor , biraz araştırdım süt tıkanıklığı diyor , sağmaya çalıştım akmıyor , oğlumu emziriyorum iki emiyor bırakıyor , böyle hep süt çekilsin içinden hissi yaşıyorum , nasıl geçer ??