Kiz_annesi Kizlar 2 ay 6 gunluk bebegim var . Gece gunduz 2 saatte 1 70 cc mama yediriyorum sadece mama ile besleniyor. Siz nasil yediriyorsunuz az mi cok mu veriyorum fikir verir misiniz?
ZumrAsel Kiz_annesi benim de bebeğim 2 ay 7 günlük 70 yetmiyo çok az geldi bana ben çok versem kusardı. Ama istiyo zaten doymazsa. Sizinki fazladan istemiyosa yetiyodur herhalde
zeromango Kiz_annesi merhaba ben de bir şey soracağım. Bebeğim yeni 2 aylık oldu. Arada mama veriyorum. Annem ısrarla mama verdiğinde su da ver diyor. Siz su içiriyor musunuz? İlk 6 ay verilmiyor diye biliyorum.
Kiz_annesi Yamur kilosunu dert ediyorum da . 2.795 gram dogdu suan 5.250 doktor az kilo almış dedi. 20 gunde 700 gram almis. Bende gerildim o yuzden.
ZumrAsel Kiz_annesi ilk 2 saatte bir acıkıyoruz şimdi bu aralar değişti biraz saha azaldı 100 veriyordum 2 3 gündür 125 yiyo. Hatta bu aralar maşallah 1 saatte bir aynı şekilde yediği oluyor.
ZumrAsel Kiz_annesi ama kilosu benim bebeğimden fazla sizin şimdi gordum benimki 2680 doğdu şuan 4900 dün ölçüldü
ZumrAsel Kiz_annesi gece kurmana gerek yok bence kendileri acıkınca uyaniyo zaten uyu desen de uyumuyorlar 😊😊 kendini uykusuz bırakırsın anca. Ben uyandıkça yediriyorum ilk haftalarında uyandirmistim çok uyudugu için
GoGirl Kiz_annesi artik 3 saate bir yiyebilir gecede 7 saat beslenmeden uyuyabilir bence alarm kurmayin hep o sekilde alisir ilerleyen zamanlarda beslenme disindada hep uyanmak ister yavas yavas gunduz beslenme saatini uzatip mama miktarini arttirabilirsiniz