Buse_ Randevu veren görevli 2 saat emzirme ultrasona girmeden dedi burda ve internette araştırdığıma göre hiç böyle birşey yazmıyor. Kızım gündüzleri saat başı emiyor emmezse çok ağlıyor. Sizlere de açlık hakkında birşey dediler mi acaba?
Birerkekbirkizannesi Buse_ ben 2 çocuğumada yaptırdığımda hiç öyle bişey demediler. Emzirmeyle ne alakası var ki 🤔
Seher4693 Buse_ ben dün yaptırdım açsa emzirin karnının tok olması lazım dediler bende yeni emzirmiştim hemen girip çektirdik
Buse_ Birerkekbirkizannesi ben de anlamadım tekrarladım hatta kalça ultrasonu için geldik diye ama 2 saat emmemesi lazım dedi
Deletedmom0031 Banada demediler bişey ben emzirip gittim oralarda ağlamasın diye. Ultrasonda yan döndürüp kalçasına bakıyolar mideyle ne alakası var ki
Buse_ Deletedmom0031 bence de alakası yok işte başkalarına da belki böyle demişlerdir diye post açtım 🤨
Keziban Çok saçma midesine bakmayacak sonuçta biz gittik aleti kalça kısımlarına tuttu o kadar açlıkla alakası yok emzir sen çocuğunu
Buse_ Seher4693 randevu günü erken gidip doktora sorayım en iyisi minicik bebeği nasıl aç bırakılır ki
Eylul2018 Buse_ ne alaka ya bacağına bakıyorlar öyle bişey. De yok sen emzir bebeğini bunu söyleyenden açıklama iste