6 ay 5 günlük kızım var. Doktorumuzun önerisiyle 5,5 ayda falan tadımlara başladık. Süt alerjisi şüphesi olduğu için yoğurt falan yediremedim. Sebzeleri meyveleri tattırdım. Şimdi kahvaltı yaptırayım diyorum. Yumurta sarısı haşlanmış patates pekmez falan koyuyorum ama hiçbirini yemiyo. Akşama çorba püre falan yapıyorum değişik tarifler bulup uğraşıyorum ama onları da yemşyo. Ağzını kilitliyor resmen. Doktoru zorlama dedi oyüzden zorlamıyorum. Ama asıl sorun annem bişey vermek istediği zaman açıyo ağzını.Ama annemi arada bir görüyoruz. Değilse o beslesin ne olcak dicem. Dün halasıyla görüştük. O da patates falan vermek istedi. Ona da açtı baya yedi hatta. Kızım Demir ilacını hiç sevmiyor. Bestiron kullanıyoruz. Çok zor veriyorum kandırıp edip. Sırf onu çay kaşığıyla veriyorum belki oyüzden korkuyordur diye mama tarzı şeyleri mama kaşığıyla veriyorum. Ama sanırım kaşığa değil bana koşullandı. Ben damla vericem falan zannediyo oyüzden ağzını açmıyo olabilir mi. Ne yapabilirim bu durumla ilgili. Artık büyüyo sadece sütümle doymaz gibi geliyo