Aselinannesi65 Merhaba kızım 3 aylık şuan ama eldiven hala kullanmak zorunda kalıyorum tırnaklarını kesmeme rağmen eldivenini çıkardığım an yüzünü hep çiziyor benim gibi olupta çocuğunu alıştıran var mı
AlyaaSrmrt Aselinannesi65 öncelikle eldiveni çıkarmalısına artık canım. Benim kızımda öyle sürekli çizik var bi tarafında 4 bucuk aylık olduk kanatıyor bile bazen. Kesince daha çok çiziyor hatta. Törpü kullanıyorum bi haftadır sanırım işte yaradı tırnakları yumşatmak gerek kessekte keskin oluyor zaten daha sıkıntı
Bussrraa Aselinannesi65 ben 2 aylıkken çıkartım eldivenleri sizin gibi hiç çıkartmak istemiyodum bide üşüyo gibi hissediyodum o zamanlar 🙈 şimdi 3 buçuk aylığız tırnaklarını kestikten sonra törpülüyorum güzelce. Sonra kendi kolumda tek tek deniyorum kesen bi yer kaldı mı diye 🙈 her gün uzuyolar yetişemiyorum hatta bazen her gün törpülediğimde oluyor. Bu sıcaklarda bence sende çıkart eldivenleri. Bir de artık her şeyi dokunarak tanımaya çalışıyorlar o yüzden kapatma miniğin ellerini 😍
Ececik07 Aselinannesi65 tırnaklarını yeterince kesmiyorsunuzdur yoksa çizmez. Eldivenleri hemen çıkarın Artık bebeğin kavrama yeteneğinin gelişmesi lazım üstelik havalar aşırı sıcak şu an onu oyuncaklarını tutup sallayabilmesi gerekiyor
Premses- Aselinannesi65 benim kizimda çok çiziyor du kışin iki naylik olduğunda çıkardım ellerini tanıması için ve eldivenin içinde mayasir olabilir cize cize öğrendi yapmamayı ben her çizdiği yere kantoron yağı suruyordum hemen düzeliyor du
Helenyaz Ben hiç eldiven kullanmadım sürekli kesiyorum tırnaklarını, heralde bebekte alışıyor zarar vermiyor kendine. Kızım şimdi 2 aylık. 3 aylık biraz fazla takmışsınız, elleriyle tanıyor herşeyi çıkarın bence artık. Zamanla yırtmaz yüzünü.
Ikrazumra19 Aselinannesi65 dogdugundan beri ekdiveni hic takmadim sik sık kestim tirnaklarinu zaten alisiyor zamanla
Mom9 Aselinannesi65 o aylarda tırnaklarını hep kesip törpüledim. Yapacak bişey yoktu daha engel olamıyorsun bazen çizerdi ama çabuk geçiyo. Sonrada bıraktı zaten
Durusumm Aselinannesi65 cok gec kalmissiniz bence eldivenleri birakmalisiniz artik. Siz tirnaklari kesin tedbirinizi alin illa çizilecek . cizilmesin diye ellerini kapatmayn