kızlar kızm premature doğdu.vajınasında (giriş bölgesnde) et parçası gibi bişi cıkmış dışarı doğru.yani kızım doğduğundan beri var bu. bugunde akıntı gelmiş çok şaşırdm kucucuk çocukta görünce.normalmi bunlar?netten okudum normal dıyordu ama sizin düşüncelernzde onemli benm için🥰