Benim arkadaşımın bebegi de öyleydi. Hastane hastane gezdirmişti bebekte sorun blvar diye. Bir süre sonra düzelmişti. Kendi kendimi stresse soktum, oluyormuş öyle demisti. Bence bir süre takip edin. Doktor doktor dolaştırip kendinizi de bebeğinizi de yıpratmayın. Daha 7 günlük zamanla düzelir inşallah.