Nalet gaz sancısı bilirim bizimde 14 günlükken başladı doktor çok gazlı bir bebek dedi biogaia gaz damlası verdi hergün aynı saatte veriyorum birde zeytinyağ ile bademyağı veriyorum düzenli her alt açmadada gaz masajı yapıyorum şükür 36 günlük olduk ve baya baya rahatladık birde hergün ılık duş aldırıyorum Rezene vermiştim bizimkinde reaksiyon oluşturdu maalesef rengi falan bi tuhaf oldu öyle doktora gidip gazlı bebek olduğunu öğrendik