MuhammedAmine evet bende geç farkettim farkettikten 2 gün sonra doktora götürdük zaten. Çok önemsencek bir şey değilmiş aslında. Ama yine de önemli dedi doktorumuz. 2 yaşını bekleyeceğiz diş doktoruna gösterip karar verilecek 😊 hiçbir şekilde konusmasına engel değil, dil bağı konusmasına engel oluyor harfleri peltek çıkarmasına. Bizdeki dudak bağı. İçiniz ferah olsun, bende 2 gün boyunca çok evham yaptım ama gerek yokmuş ☺️ İnternette neler neler yazıyor 😆