Esmademir Kızlar yardımcı olur musunuz bebek arabasını kayınpeder alıcam demişti ama ayıptır söylemesi eli çok sıkı dandik bişey almasını istemiyorum. Uygun fiyatlı ama kaliteli güzel araba tavsiyeleriniz var mı?
Ftmsnny Esmademir canım ben bebek arabası aldım ama pişmanım tek başıma aç kapa üstüne koy büyük eziyet onun yerine kanguru aldık onu daha çok tavsiye ederim. Hem daha ucuz ☺️
MiracAlpinveUmutunAnnesi Esmademir valla benim kayinpederim almıştı bebek arabasını hatta beraber gittik 200 tl diye hatırlıyorum memnunum gayette sonuçta bizle yasamicak 1 yaşına girecek oğlum halen kullanıyoruz
ZeynepKarataTeytey Esmademir ebebekte aceleniz yoksa şubatta her markanın bir gün %50 indirimi oluyor ben geçen sene puset ve bebek arabasını 450 tlye aldırdım kayınpederime markası joie
Esmademir Ftmsnny canım ben biraz ufak tefeğim kanguru yorar:))) bir de bel ağrılarım oluyor korkuyorum