Kızlar bebeğim 11 aylık, elleriyle gel gel, bay bay, alkış alkış yapabiliyor sadece. İstediği bişeyi ses tonunu değiştirerek yada mimikleriyle ya da ağlayarak anlatabiliyor. Ama kesinlikle konuşmuyor. Ne anne ne baba ne mama. Hiç bişey yok. Bende ister istemez hevesleniyorum tabi ama asıl merak ettiğim geç mi kalmış konuşmakta bi doktor görmesinde fayda var mı ne dersiniz?