Kızlara bebeğim 2 gün kuvez de kaldı dün hasteneden taburcu olurken Dr bebeğinizde çıkabilir dedi.
Zaten sütüm yoktu pompa ilede çekmeye çalıştım gelmedi eve geldikden sonra çok emzirmeye çalıştım. Sıcak havlular . Süt artrici çaylar damlalar yiyecekler.
Dün evimizde ilk gecemizdi ve 10 dk uyuyup deli gini ağlayarak uyanıyor su gözüme 1 gram uyku girmedi annem yanımda sürekli emzir tutsun göğsünü dedi dün okadar çok zorladım ki emsim diye sıcak duş vs altim.
Şimdi elimle göğsünü sıkınca sütüm var ama emziremiyorum canım çok acıyor ağlıyorum. Pompa ile deneyim dedi o daha kotu acıttı kesiyorlar resmen beni.
Ben nasıl emziricem bu çocuğu aglamakdan bı hal oldum . Sürekli ağlıyor susturamiyorum ne derdi var anlamıyorum bezine bakıyorum azcik bile kirli olsa hemen değiştiririm. Bugün sabaha 11de k.validem geldi bı ayağımda sallayın dedi öyle uyudu ve hala uyuyor bende 1 saat uyuya kalmışım.
Yardım edin zeytinyağı sürdüm göğsüme ama canım aciyo başka ne yapabilirim goguslerimde sisti iyice 😭😭