Omursmom Kızlar selam Kızım 11 aylık yaşına değmeye az kaldı oto koltuğu önerisi olan varmı isofixli ve şu 360’ olanlardan istiyorum ama kullanıp tecrübe eden annelerimizin önerilerine ihtiyacım var🙏🏻🙋🏻♀️💕
Minik_Hanim Omursmom britax römer advansafix IV kullanıyorum, güvenlik konusunda en iyilerden olduğu için çok memnunum 👌
Omursmom Minik_Hanim evet önerilerde hep karşıma çıktı fiyat olarak tuzlu ama bebeklerimizin güvenliği hepsinden önemli tabi
Ebruli101 Omursmom henüz uzun yola çıkmadık ama kısa mesafelerde kullanıyoruz onda bile uyuyor canım biz eşimle çok beğendik 🥰
Minik_Hanim Omursmom diğerlerine kıyasla evet pahalı ama nelere para vermiyoruz ve bu en önemlisi, canını koruyor, 3e 5e bakmamak lazım.. almış olmak için alınacak bir şey değil bence..