busrakorkmazzz16 Merhaba Bebegınız kac kılo dogdu ? 2.ayında kac kıloydu ne kadsr kılo aldı Benım bebegım 3300 dogdu sıskınlıgı ınınce sarılık oldu 3200 e dustu sonra 10 gunlukken 3080 dı suan da tam 2 aylık 4550 kılosu ıyımı sızce bana zayıf gelıyor
gezentianne busrakorkmazzz16 3110 doğdu Eve gelirken 2960 dı yani 140 gram kaybetmişti. gün kontrolünde tam dogum killsunu yakalamıştı. Birinci ay kontrolünde 4400 İkinci ay kontrölünde 5800 Üçüncü ay kontrolünde 7100 dü
Edauu busrakorkmazzz16 hic te az değil kilolu olması saglıklı oldugunu göstermiyo benimde 1 bucuk ayını gecti yeni 4 kilo oldu, 3 ayında 7 kilo neymis oyle masallah nasıl besleniyor kafana takma zayıf cıtı pıtı olsunlar ❤️
Giraysmom20 busrakorkmazzz16 her çözük farklı olur kıyaslamayın her ay 600-1000 gram alması normal olan ortalama (ne çok ne az) sayılan artışlardır benim oğlum iki aylıkken 6650’idi çünkü ilk ay mama İle iki kilo aldı 3.500 doğdu hiç kilo vermedi sarılık olmadı şansımıza şimdi mamayı kestik ayda 850 1000 gram arası alıyor mama vermiyorsanız bu kilo normal
Elifyasin gezentianne yalnız burda postu açan anne bebeğinin kilosunun az olduğunu söylüyor sen resmen moral bozmak için kilolu olduğunu yazıyorsun ya bu nasıl bişi ben anlamıyorum yazık
gezentianne GzdeBade Okudugunuzu anlayabiliyorsanız,postun ilk üç cümlesinin cevabımı verdiğimi bilirsiniz.
NicoRobin Doğduğunda 3130du. 3 günde kontrole gittik 2950 olmuş doğum şişliği falan derken. ayında 4400 oldu. ayında 5000 oldu Şuan 2 ay 7 günlüğüz tekrar tartılmadık
GzdeBade Elfida-10 harbi he buraya yazıyorlar ya bende düşünüyorum acaba kaçtı diye zaten b 12 eksikliğim tavan yapmış durumda helal valla 😁😁
gezentianne Elifyasin Kilolu veya zayıf olması tamamen genetik olabilir. Ben kimsenin moralini bozmak için yazmadım. Ben de bazı konularda kafamda şüphe varsa başkalarının nasıl diye merak ederim. Postta da bunu sorunca yazdım. Ortalıgı bulandırmanıza gerek yok
Elifyasin gezentianne ayyyy canm yazık kafana ortalığı bulandırmak mı bi insanın moralini bozmaya çalışan bi ANNE mi diyor bunu
Mendeburgelin busrakorkmazzz16 benimkini yazayım da moral bul bacım oğlum 2620 doğdu 4.gün doğum kilosunu yakaladı 1.ayda 3600 oldu bugün tam 2 aylık doktora gitmedim ama tartıda bir yalnız bir de onunla tartılınca 4600 gibi kilosu. Zayıf ama hiç umrumda değil valla sağlığı yerinde olsun başka bir şey istemem