Ftmsnny iki aydan sonra tuvalet sorunu düzene girer canım bizde de öyleydi. Günde beş defa yapıyodu. Şimdi 3 buçuk aylığa doğru gidiyoruz iki günde bir yapıyo. Kusma içinde doktorumuz kusması sorun değil iyi bişey demişti. Yediğinin fazlasını çıkarıyo :)