Zeynepeymen Furkansmomy kızımın diyetisyen vea bir cocuk doktoru olmasını cok istiyorum bunun icinde cok dua edıyorum güzel yerlere gitmesini isterim
ErtugrulAnnesii Furkansmomy imanlı, vicdanlı, hayırlı olsun öncesinde. Sonra da mimar olsun istiyorum😊
Pinarrr avukat olmasını istiyoruz dili baya uzun 'da 😬😂bakalim artik o hangisini tercih ederse hakkinda hayırlısı olsun bütün yavrularimizin insallah 😊
Furkansmomy [bilinmeyen] tabiki en başta onu ister her anne baba, kültürlü ahlaklı olsun merhametli olsun kendini sürekli geliştirsin fedakar olsun saygılı olsun 😍
Zeynepeymen Furkansmomy cok cıtı pıtı bi kızım var yemek yemeğide sevmıyor pek ondanmı neden bilmiyorum bi diyetısyen vea bi cocuk doktoru olsn istiyprum
bng_bng Oğlumun pilot olmasını cok isterim ama tabiki kendi meslegini kendisi sececek saglikli mutlu huzurlu olsunlar yeter😊
Berjin77 Ne oluyorsa olsun insanlığa faydalı ahlaklı düzgün biri olsun ama tabi içimden bilim insanı olması geçiyor bakalım karakteri ve yetenekleri hangi mesleğe uygun zamanla belli olur