Kızlar merhabalar oğlum dediğim gibi 14 aylık bu aralar iştahı hic yok özellikle son 1 haftadır hic birşey yemiyor dieblrim sadece gece gündüz beni emiyor. Aklna gelicek herşeyi yapıyorum eti seviyordu mesela bu ara onu da yemiyor. Agznda geveleyip cıkarıyor. Blw yöntemi denedim hep. Önüne koyuyorum yesin die yok heryere sacıp dağıtıyor. Yese keşke gözüm görmez istedgi kadar dağıtsın batırsın ama yok oyun oynuyor sadece. Cok moralim bozuluyor. Dışarı cıkıcam mesela ac ac cocuğu nereye götüreyim diyorum gitsem icim rahat etmiyor… Ne olur şöle cocuklar sabah kahvaltılarını ara öğünlerini akşam yemeklerini güzelce yeseler.