gryerdm6 Alya282019 biraz tereddüt ederek aldım çünkü çok revaçta olan bi ürün değildi o kadar kolaylık sağlamasına rağmen. Salıncak alıyorlar ama beşik rahatlığında olmaz ki 🤷🏻♀️
Giraysmom20 gryerdm6 bende ebebekten baby plus markalı aldım ama otomatik sallanmıyor sallanmak hoşuna gidiyor bütün gün sallansın istiyor 😂